Wednesday, March 7, 2012

laugh තවත් ඇම්ඩගේ කතාවක්...

ඇම්ඩා : තාත්තෙ මට නම් ඉන්න බෑ. බඩුවක් ගහන්න ඕනෙ. මෝල හොඳටම කර වෙලා තියෙන්නෙ.

තාත්තා : අපෝ උඹටත් එක එක දවසට එක එක අමාරු. හා හා මෙන්න මේ රුපියල් 2000 අරං ගිහින් බඩුවක් ගහලා වරෙන් එහෙනං.

[ඇම්ඩා බඩුවක් ගහන්න යන අතරෙ ආච්චි හමු වෙයි.]

ආච්චි : කොහෙද පුතේ මේ කඩි මුඩියෙ යන්නෙ?

ඇම්ඩා : බඩුවක් ගහන්න කියලා යනවා ආච්චි.

ආච්චි : උඹට කොහෙන්ද ඉතින් සල්ලි?

ඇම්ඩා : තාත්ත රුපියල් 2000 ක්ම දුන්නා ආච්චි.

[ආච්චි මදක් කල්පනා කරයි]

ආච්චි : අනේ පුතේ මේ දවස් වල මට විටක් කන්නවත් අතේ සල්ලි නෑ. උඹ ඔය එක එකා ලඟට යන්න ඕනෙන්නෙ නෑ. ඔය සල්ලි මට දීලා මට ගහපං.

[ඇම්ඩා වැඩ දමා ආච්චිට නෙලන අතරෙ, තාත්තා එය දකියි]

තාත්තා : ඈ බොල උඹට මම සල්ලි දුන්නෙ අපේ අම්මට හුකන්නද? පර බල්ලා.

ඇම්ඩා : ඈ බං තාත්තෙ උඹට අපේ අම්මට හුකන්න හොඳ නං. මට උඹලගෙ අම්මට හුකන්න බැරිද?
 

No comments:

Post a Comment